wtorek, 14 lutego 2012

Heej.
Ostatnio się troszkę opuściłam jeśli chodzi o pisanie postów.
Jestem tym załamana.
Miałam założyć innego bloga,
ale stwierdziłam, że będę kontynuować pisanie tutaj.
Za dużo czasu poświęciłam ( choć nie było go tak wiele )
W każdym bądź razie nadal będę pisać na tym blogu ;)

Dziś walentynki ;*
Dostałam dwie kartki ( od Marii i Pauli )
Stwierdziłam, że chłopcy raczej nie wysyłają walentynek,
chyba, że są w związku z jakąś dziewczyną ;)
Zazdroszczę takim "laskom".
Ale nie przejmuję się tym.
Nie ma sensu teraz się z kimś wiązać.
Zapewne taki związek nie dotrwa do ślubu, nie jest to na tyle poważne ;>
Więc postanowiłam zaczekać na odpowiedni moment
i odpuścić sobie na razie chłopców ;)

W sobotę byłam u cioci.
Ona ma pieska Maksia.
On jest kochany !!!
Podobno jak odjeżdżaliśmy to on za nami wybiegł i
cały czas szczekał -> tęsknił za mną <3
Ciocia też powiedziała, że za mną tęsknił,
bo najwięcej czasu spędzał ze mną.
NO po prostu kochane psisko.
Kiedyś wrzucę jego zdjęcie, jak zgram na komputer ;>
 Wróciłam w niedzielę, to był na prawdę bardzo udany weekend :D
Spędziłam go z fantastycznymi ludźmi !

Dziś dowiedziałam się, że jestem  obgadywana przez ludzi ze szkoły.
To nie było przyjemne, ale mnie nie obchodzi zdanie innych na mój temat.
Te obgadywanki dotyczyły mojego wyglądu.
Ale nieważne ;)

Jutro pani od angola będzie pytać nas textu,
którego mieliśmy się nauczyć na pamięć.
Muszę przyznać, że nie należał on do najkrótszych i najprostszych, ani najfajniejszych.
Krótko mówiąc: tekst ten jest do bani !
Na szczęście umiem go ( w miarę )
więc jedynki nie dostanę ;)

Ależ ja się rozpisałam !
nie będę już was zanudzać.
W końcu trzeba coś zastawić na potem XD

Miałam dodać kilka inspirations, ale mam niestety problem z ich opublikowaniem.
więc innym razem ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hmmm, zapewne ci się nudzi skoro tu weszłaś/wszedłeś,
dlatego mam małą prośbę ;D
zostaw jakiś miły komentarz ... pliiiis ;***