piątek, 17 lutego 2012

Weekend !

Heej !
Wreszcie weekend !
Juppie !!
Dziś dostałam z powrotem laptopa,
ponieważ wcześniej mi go zabrano,
dlatego nie mogłam dodawać postów ;<
Ale, co było, minęło !

Dziś w szkole było nawet fajnie !
Wygłupiałam sie z dziewczynami i powiedziałam koledze [ w żarcie ]
że go kocham !
Efekt był taki, że się na mnie obraził i się nie odzywa do mnie ;(

Ale ! Co ja się tam kolegą będę przejmować.
Mam inne sprawy na głowie ;)
02.03 jadę na wycieczkę do Łodzi do eksperymentarium.
Co prawda byłam tam już dwa razy,
ale ze względu na to, że jest tam bardzo fajnie i ciekawie
postanowiłam wybrać się tam po raz kolejny ;>

16.03 znów jadę na wycieczkę.
Tym razem do teatru Buffo w Warszawie
na spektakl "Polita" ( rolę główną gra Natasza Urbańska )
Troszkę kultury jeszcze chyba nikomu nie zaszkodziło,
poza tym uważam, że będzie bardzo ciekawie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hmmm, zapewne ci się nudzi skoro tu weszłaś/wszedłeś,
dlatego mam małą prośbę ;D
zostaw jakiś miły komentarz ... pliiiis ;***