sobota, 21 stycznia 2012

Hej !
Dziś miał przyjść do mnie kolega ze szkoły ;)
Lecz ... nie przyszedł ! juppie !
Przyszli tylko jego rodzice.
Cieszę się bardzo z tego powodu,
ponieważ nie miałam bladego pojęcia co mam z nim robić ;)
Na szczęście uniknęłam niezręcznej sytuacji ;D

Dziś byłam na zawodach.
Zajęłyśmy 2 miejsce <3

Ponadto, idąc do sklepu ( niedawno )
spotkałam się z jedną koleżanką ze skry.
Ostatnio stała się dla mnie miła,
teraz nawet przelotnie "porozmawiałyśmy".
Jest mi bardzo miło, ponieważ wcześniej,
owa koleżanka uprzykrzała mi życie.
Ale teraz jest zupełnie inaczej, co mnie bardzo cieszy ;)

Kilka zdjęć na dziś:








Mam nadzieję, że się podobają ;*
Proszę o komentarze ;)


3 komentarze:

  1. Świetne zegarki na 5 zdjęciu mam zamiar sobie taki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne inspiracje :)
    Gratuluję 2. miejsca na zawodach ^^
    Obserwujemy?

    http://angelika-lukaszewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki
    kurcze, szkoda, że nie przyszedł
    miałabym cię o co męczyć jutro ;)

    OdpowiedzUsuń

Hmmm, zapewne ci się nudzi skoro tu weszłaś/wszedłeś,
dlatego mam małą prośbę ;D
zostaw jakiś miły komentarz ... pliiiis ;***