środa, 11 stycznia 2012

Hej, Haj, Helooł XD

Siemaa !
Hmmm. Zastanawiam się co by tu napisać...
Myślałam o przezabawnej historii z życia wziętej,
a dokładnie z dnia dzisiejszego, ale moja kumpelka mnie wyprzedziła i zamieściła ją na swoim bloguu . ;>
No cóż ... muszę się z tym jakoś pogodzić...
będzie ciężko, ale wierzę w siebie i wiem, że dam radę ;D
Nie wcale tak nie myślę ...
A odnośnie mojej pewności siebie, to ostatnio jest z nią krucho ;<
Mam za zadanie iść do chłopaka, który mi się podoba, a którego tak jakby nie znam.
Dlaczego ? A no dlatego, że mam do niego sprawę.
U nas w szkole, po feriach organizowany będzie koncert szkolny.
Miałam zamiar się zgłosić, ponieważ gram na keyboardzie.
Problem w tym, że ogłoszenie jest bardzo mało precyzyjne.
Nie mam bladego pojęcia czy to koncert dla wokalistów czy może muzyków.
Co on ma z tym wspólnego ?
Otóż on przyjmuje zgłoszenia do tego koncertu,
a ze względu na to, iż nie ma podanych szczegółów, muszę się ich dowiedzieć.
A od kogo ? No oczywiście od niego !
Jakby kogoś innego wybrać nie mogli.
Ja sama nie wiem czy chcę wziąć w tym koncercie udział,
a nawet gdybym nie wzięła, to ( jak to moja mama stwierdziła ) każdy pretekst do rozmowy jest dobry.
No i tutaj się z mamusią ( XD ) zgodzić muszę.
Na idiotkę chyba raczej nie wyjdę.
Moja koleżanka Marysia dziś demonstrowała na przerwie jak moja i jego rozmowa będzie wyglądać.
Niestety nie da się tu tego pokazać . ;/
ale zapewne jakbyście ją widzieli, to byście się ze śmiechu popłakali ;)
( Ja płaczem nie zareagowałam, natomiast mój pęcherz nie był tak wytrzymały !!! - myślałam, że ze śmiechu popuszczę )

Nie wiem co ja mam zrobić z tym fantem ...
Zaryzykować i zacząć gadkę czy może dać sobie spokój ?
Może jakieś rady ? Chętnie zobaczę wasze propozycje... Help me !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hmmm, zapewne ci się nudzi skoro tu weszłaś/wszedłeś,
dlatego mam małą prośbę ;D
zostaw jakiś miły komentarz ... pliiiis ;***