piątek, 13 stycznia 2012

Według obietnicy ;D

Cześć !
W poprzednim poście obiecałam,
iż opiszę moje i Marii ( friendzi ) plany na przyszłość.
Ze względu na to, że dotrzymuję obietnic napiszę to o czym wyżej wspomniałam.
Plany Marii:
Zamieszka we Francji, w willi pod wodą,
wraz z Hobbitem ( tak GO nazywamy ).
Będą mieli dwa pupilki - rekiny, a hobbit będzie im codziennie myć zęby.
Pewnego dnia Maria i Hobbit pokłócą się i ona zamknie go wraz z rekinami w jednym ogromniastym pomieszczeniu. Pomimo wołania o pomoc, ona go zignoruje,
a gdy postanowi go uwolnić będzie za późno.
Bardzo się zdenerwuje, wejdzie do rekinów,
weźmie szczoteczkę do rekinich zębów, dzięki której zemści się na swych pupilach.
No i to koniec.
Aah zapomniałam o pewnym szczególe... wcześniej będą mieli dzieci: Laurentego i Rozalinę ;D

Myślałam o dodaniu swoich planów,
ale dużo się od czasów planowania zmieniło.

Tak poza tym to dzisiaj w szkole było spoko ;D
Na historii pisaliśmy sprawdzian. Był inny niż wszystkie. Był dziwny ...
Na wf się ośmieszyłam. Graliśmy w siatkówkę no a mnie się nie chciało.
I pomimo tego, że należę do klubu siatkarskiego, dziś grałam jak idiotka ;p
No ale nie mam zamiaru płakać nad rozlanym mlekiem.

Ponieważ jutro mam zawody, muszę iść już spać, bo muszę mieć dużo energii w dniu jutrzejszym ;)
Więc paa ;* Życzcie mi powodzenia ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hmmm, zapewne ci się nudzi skoro tu weszłaś/wszedłeś,
dlatego mam małą prośbę ;D
zostaw jakiś miły komentarz ... pliiiis ;***