czwartek, 12 stycznia 2012

Siema, siema, joł, joł ;D

Hej !
Dzisiaj było nawet fajnie .
Pisaliśmy kartkówkę z chemii,
z dysocjacji zasad, wodorotlenku wapnia i innych + doświadczeń.
Specjalnie wstałam o 5.00, aby się nauczyć.
Jak przyszło co do czego, to myślałam, że jedynkę dostanę,
ale pani postanowiła mnie zaskoczyć 5- ;D
Zaczęłam ją lubić.
Ostatnio pisaliśmy niezapowiedzianą kartkówkę i dostałam 1,
a pani G. dziś wystawiała oceny.
Myślałam, że to będzie koszmar, aż tu nagle ... znów niespodzianka !
Powiedziała nam, że nam daruje tą kartkówkę i nie będzie liczyc tych ocen,
co oznacza 4 z chemii na koniec ! juppie !!!

Po szkole razem z moją friendzią jak zwykle stanęłyśmy na skrzyżowaniu i gadałyśmy o pewnym chłopaku,
który jej się straaasznie podoba, a którego imienia nie podam ...
Nazwijmy go Meinstein, bo uważa, że jest einsteinem, a jego imię zaczyna się na M,
czyli: M + einstein = Meinstein. ( ale jego włosy serio przypominają włosy einsteina, hahaha ! )
Gadałyśmy sobie i gadałyśmy, a przy tym tak się naśmiałyśmy, że moja BF aż ADHD dostała.
Tak się śmiała, że i ja zaczęłam się śmiać ;p
Doszłyśmy do wniosku, że Meinstein ją "zdradza" ... ze mną !!!
To straszne, dlatego znowu się zaczęłyśmy śmiać, huehuehue  !
To była jakaś masakra.
Na początku moja friendzia stwierdziła, iż on paczał na jedną z naszych kumpeli ( nie podam imienia, przyjmijmy, że to .... Nosek ), ale po chwili stwierdziłyśmy,
że nie jest ryzykantem i nie chce sobie oczu popsuć hahaha !
Wiem, może to trochę wredne, no ale cóż ... my lubimy być wredne ;D
Ale on się seryjnie często na mnie paczy ;p
nie to żeby coś, no nie ... on mi się nie podoba, tylko to bardzo miłe uczucie ;)
ale koniec tego tematu . ja mam innego na oku i nie bd go "zdradzać" heh.
Przypomniały mi się właśnie moje i mej friendzi plany na przyszłość,
ale opiszę je w kolejnym poście ;))

1 komentarz:

  1. opisz to z większym uczuciem..
    a w mojej przyszłości coś zmień.
    a jutro wymyślimy przyszłości Loczkowi..

    OdpowiedzUsuń

Hmmm, zapewne ci się nudzi skoro tu weszłaś/wszedłeś,
dlatego mam małą prośbę ;D
zostaw jakiś miły komentarz ... pliiiis ;***